Mest stillede spørgsmål


Hvornår modtager jeg min bestilling?

Vi sender pakker hver dag hvis du bestiller inden kl 16.00. Derfor bør du modtage din pakke en eller to dage efter bestilling. I enkelte tilfælde bliver den ikke afsendt samme dag -fx hvis vi er på forretningsrejse.

 

Hvordan er størrelsen på tøjet?

Hvis en vare ikke er normal i størrelsen, har vi skrevet det i varebeskrivelsen.

 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Når du opretter en ordre og til sidst trykker på "Godkend bestilling" modtager du automatisk en ordrebekræftelse. Nogle gange skal du dog være opmærksom på at denne mail kan være havnet i dit "spam" eller "uønsket post".

 

Jeg har problemer med at finde en vare?

Vores webshop er indrettet således at når sidste vare sælges bliver varen automatisk deaktiveret. Dette betyder at den pågældende vare er udsolgt og dermed ikke kan findes på webshoppen.

 

Har i nogen fysisk butik?

Nej vi har kun en webshop. Vi er dog på messer og kræmmermarkeder engang imellem rundt omkring i landet. Derudover holder vi også kundeaftener et par gange årligt. Hold dig gerne opdateret via vores facebookside om hvor og hvornår du kan møde os. Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev på forsiden.

 

Hvad gør jeg hvis jeg skal returnere en vare?

Udfyld returneringssedlen som vi har vedlagt i din pakke. Hvis denne er mistet kan du alternativt vedlægge en seddel med dit navn, ordrenummer og dato. Du kan også notere om den blot skal ombyttes eller om du ønsker pengene retur. Du betaler selv portoen hvis du blot har fortrudt dit køb. Er der fx fejl på varen bedes du kontakte os pr email rosemica@outlook.dk eller fx skrive en privatbesked på facebook.